Ik zie mijn review niet terug op Couverts.nl, hoe kan dit?

Haricouverts -

Wanneer de link goed gebruikt is, wordt de review direct zichtbaar op Couverts.nl. Wanneer deze niet zichtbaar is, kan het zijn dat een consument of een restaurateur de review als misbruik heeft gemeld. De review wordt dan direct verwijderd van de website en zal door de onafhankelijke redactie van Couverts bekeken worden. Zie het artikel: 'Wat zijn de regels voor het plaatsen van een review?' voor het beleid dat Couverts aanhoudt voor het beoordelen van deze misbruikmeldingen.

Het kan ook zijn dat het restaurant nieuw is bij Couverts en nog niet het minimum van 3 reviewcijfers heeft ontvangen. Na 3 reviewcijfers laten we pas het gemiddelde zien.

Een review is onderdeel van het reserveringsproces; er kan naar aanleiding van je review contact plaatsvinden tussen het restaurant en de gast.

Mocht je willen weten of dit gebeurt is, stuur dan een email naar consument@couverts.nl

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk